Zhruba dve tisícky jej mali vyplatiť v lete. K vedúcim košického ústredia ju SBS nepustila, tí navyše nereagujú už ani na Jarmiline telefonáty či maily. „Firma nekoná čestne. Len nalákali ľudí, aby zakladali poistky a platili. Netuším, či svoje peniaze ešte niekedy uvidím,“ vraví nespokojná klientka životnej poisťovne Jarmila Pajtášová.
Keďže je aj s manželom Petrom (44) nezamestnaná a starajú sa o 11-ročného syna, takmer dve tisícky eur by sa im náramne zišli. „Toľko som podľa zmluvy mala dostať. Keď ma mali v júni vyplatiť, odďaľovali to ďalšími nezmyselnými potvrdeniami. Čakala som, no nič sa nedeje. Solídna firma by to určite neurobila, aby namiesto životnej poistky človeka priviedla na mizinu ako nejaký Fruni 2. Preto podám na nich trestné oznámenie,“ dodala Pajtášová.
Poisťovňa mlčí
Rapid Life životná poisťovňa, a. s., ktorá je aj s predchodkyňami (od Prvej česko-slovenskej všeobecnej) na trhu už od roku 1994, sídli
v Košiciach. Tam má aj klientské centrum. K jej zástupcom však pracovník SBS nikoho nevpustí. Nový Čas teda oslovil hovorcu poisťovne Mareka Hitku.
Najskôr mailom informoval, že: „Situáciu nemôžeme preveriť vzhľadom na skutočnosť, že spis je na oddelení likvidácie poistných zmlúv. Vedeli by sme zaslať stanovisko zajtra.“ Namiesto sľúbeného stanoviska však aj o deň neskôr poslal len vyhýbavú odpoveď. „Máme záujem sa k celej záležitosti vyjadriť, ale situáciu nebolo možné do stanoveného času preveriť. Určite sa jej však budeme venovať,“ napísal M. Hitka.