Konkrétne ho zdvihol zo stoličky termín, kedy chceli poštári napochodovať do bytov. "Disponuje Pošta a distribútor SPP vedomosťami, že odberatelia, čiže v danom prípade občania, sú aj zamestnaní a v nejednom prípade si ani nie v priebehu 24 hodín nedokážu vybaviť dovolenku, resp. voľno?" pýta sa Ľubomír v maile, ktorý adresoval obom spoločnostiam.
Tie prostredníctvom oznamu, ktorý podľa čitateľa vyvesili len deň pred plánovaným odpočtom plynomerov, žiadajú majiteľov bytov, aby sa počas pracovného dňa v čase od 11.55 do 12.15 hod. zdržiavali doma. "Ak chcete týmto spôsobom fungovať, prosím, v mojom prípade silno uvažujeme o odchode ku konkurencii, kde síce nezískame veľa, ale budeme to, čo zákazník má byť: pánmi," povedal narovinu Bratislavčan.
O reakciu sme požiadali aj Slovenskú poštu. "V prípade, ak zákazníci nie sú v navrhovanom termíne doma, Slovenská pošta poskytuje možnosť dohodnúť si individuálny termín odpočtu," reagovala hovorkyňa Stanislava Pondelová. "Ten sme schopní zrealizovať v pracovných dňoch do 20:30 hod. a v prípade záujmu občanov aj počas víkendov," doplnila.
Ak vám teda nevyhovuje pôvodný termín odpočtu plynomerov, stačí zatelefonovať na bezplatnú zákaznícku infolinku 0800 122 413, prípadne poslať email na odpoctyplynomerov@slposta.sk.