Podľa spoločnosti Váhostav je však most v poriadku a zatiaľ nie je dokončený. Podľa nezávislého odborníka nerovnosť na bezpečnosť mosta vplyv mať nebude. Ide o optický problém, ktorý už nepôjde opraviť. Na stavbu mosta na severnej D1 v úseku Dubná Skala-Turany upozornil Nový Čas čitateľ. „Pri prezeraní fóra o diaľniciach som narazil na zaujímavú fotografiu mosta na stavbe ponad Krpeliansky kanál a železničnú trať. Už z prvého pohľadu je zrejmé, že niečo stavbárom nevyšlo.“
Nový Čas zisťoval u staviteľa, či môže mať nepresnosť v spojení vplyv na bezpečnosť a samotné využívanie mosta. „Čitateľ sa nemusí obávať. Stavba je v úplnom poriadku. Most ponad Krpeliansky potok je realizovaný podľa projektovej dokumentácie s pravidelnou účasťou projektanta na stavbe. Zatiaľ však nie je dokončený,“ uviedla Michaela Kováčik Grendelová, hovorkyňa Váhostavu. Most ešte čaká demontáž zariadenia, ktorým sa betónujú jednotlivé lamely, a inštalácia 26 kusov predpínacích lán. „Následne ho dotvarujeme a bude stanovená jeho definitívna niveleta, teda jeho výškové pomery,“ spresnila hovorkyňa.
Podľa odborníka v oblasti stavania mostov však spojenie nie je úplne presné. Napriek tomu, že projektanti všetko merali pred a aj počas betónovania a osádzania debnenia. „Ak most stavali tak, že išli oproti sebe a dokladali dosky postupne, tak jedna strana je nižšie ako druhá. Potom to zošalovali, ako im to vyšlo, a vzniknutú medzeru dobetónovali. Je to problém len optický, na statiku to vplyv nemá,“ ubezpečuje Milan Martikán. Podľa jeho slov sa to opraviť už nedá.