Róbert lieta z Bratislavy do Košíc a späť pravidelne. Nepríjemnosť zažil po prvýkrát. Stála ho riadne nervy. „Do Košíc som priletel 27. júna a naspäť som mal letieť 1. júla. Let naspäť zrušili. Očakával som, že mi promptne vrátia peniaze späť. Nestalo sa tak,“ povedal Róbert pre Váš.Čas.sk.
Keď sa spojil s leteckou spoločnosťou Danube Wings, odkázali mu, že je v poradí. „Vašu požiadavku evidujeme. Peniaze Vám zašleme v čo najkratšom termíne,“ písalo sa v jednej z viacerých správ od aerolínií. Róbertovi dokonca prisľúbili navrátenie 114 eur za dve letenky pre neho a spolucestujúcu. Leto sa skončilo a peniaze stále nedostal na účet. Odleteli niekam?
Veci sa akoby zázrakom po viac ako dvoch mesiacoch zmenili až po kontakte redakcie Váš.Čas.sk. Danube Wings si priznali pochybenie a klientovi vrátili peniaze v priebehu jediného dňa. „Let sme zrušili z prevádzkových dôvodov, za zrušenie zodpovedá naša spoločnosť. Pasažier je povinný, aj na základe našej výzvy, poslať leteckej spoločnosti všetky údaje potrebné k refundácii,“ tvrdilo stanovisko leteckej spoločnosti.
Aerolínie Róbertovi síce peniaze vrátili, avšak o niekoľko týždňov prešvihli predpísanú lehotu na ich vrátenie, ktorá je sedem dní. „Prepravca je takémuto pasažierovi povinný do siedmich pracovných dní vyplatiť náhradu letenky. V tomto prípade sa tak, chybou na našej strane, nestalo, za čo sa pasažierovi ospravedlňujeme,“ dodala spoločnosť. Na druhej strane je zarážajúce, že Róbertovi po celý čas naťahovania o navrátenie peňazí chodili dookola správy o tom, aby čakal... Nuž, dočkal sa, ale až po akej dobe!