Tvrdí, že pri podpise dodatku k zmluve využili to, že zle počuje. „Prečo sa operátor obohacuje na úkor starých a chorých ľudí?“ čuduje sa Július Kondáš (75), ktorý z nízkeho dôchodku platí paušál takmer 30 € operátorovi. „Chcel som lacno telefonovať, no nepočul som dobre, keď ma presvedčili, aby som podpísal dodatok k zmluve. V nej sa objavila nejaká služba Sova za 15 € mesačne, čo som už po prvej fakturácii aj reklamoval,“ hovorí nešťastný dôchodca. Odpoveď od operátora Orangea ho však nepotešila.
„Podpisom dodatku k zmluve ste prejavili súhlas s jeho celým obsahom. Váš prejav nespokojnosti nás úprimne mrzí, no napriek tomu vašu reklamáciu považujeme za neopodstatnenú,“ napísala referentka reklamačného oddelenia Adriána Horňáková. Košičan teraz za dva roky zaplatí spolu 360 € za službu, ktorú, ako sám tvrdí, ani nevyužije.
Reakcia operátora
„Pri podpise zmluvy má každý zákazník v dodatku uvedený detailný zoznam služieb, aktiváciu ktorých potvrdzuje svojím podpisom. Nemôže tak dôjsť k aktivácii služby, o ktorej by nevedel a o ktorú svojím podpisom nepožiadal. Zákazníkovi odporúčame, aby navštívil niektoré z predajných miest, kde mu poradia, ako si môže paušál upraviť tak, aby mu vyhovoval. Môže si napríklad vymeniť túto službu za inú s podobným mesačným poplatkom. Zákazník mal možnosť využiť aj ponuku bez viazanosti, no jeho želaním bolo získať telefón za 1 €, a preto si zvolil viazanosť,“ uviedol hovorca Orangea Peter Tóth.