Nahnevaný je aj Martin (36), ktorý sa dostal do konfliktu s kontrolórom cestovných lístkov. Revízor mu napálil pokutu, ale tým sa všetko len začalo. Mladý muž odišiel s rozbitým mobilom a boľavou rukou. Dopravný podnik tvrdí, že cestujúci hrozil bitkou.Martin sa v utorok dopoludnia ponáhľal na trolejbus, a preto si lístok prostredníctvom SMS kúpil len krátko pred nástupom. Spolu s ním boli vo vozidle aj revízori. „Spätnú správu som im ukázal, ale keďže prišla len minútu po ich označení, tak mi ju neuznali,“ hovorí nahnevaný Martin. Tu však jeho príbeh nekončí. „Revízor mohol byť ľudskejší, ale akceptujem, že som dostal pokutu. Nepáčilo sa mi však jeho správanie a tak som si ho chcel odfotiť, aby som sa mohol sťažovať. Vo chvíli, keď som chcel urobiť fotku, udrel ma s predmetom čo mal v ruke, mohlo ísť o čítačku. Bola to poriadna rana z celej sily, rozbil mi displej na mobile,“ opisuje nepríjemný zážitok Martin.
Dopravný podnik sa proti obvineniam bráni. „Cestujúci začal nadávať a hrozil bitkou. Chcel odfotiť revízora, ktorý mu následne zakryl objektív mobilu puzdrom na hlásenky,“ povedala Agáta Staneková, hovorkyňa Dopravného podniku Bratislava (DPB). Revízor podľa jej slov tvrdí, že displej na mobile mal rozbitý už predtým. Prípadom sa ešte bude zaoberať DPB, Martin sa radí s právnikom. Fotenie revízora na verejnom priestranstve však nezakazujú žiadne predpisy.
Nahrávanie cestujúcich Revízori sú vybavení nahrávacími zariadeniami na vyhotovenie audio záznamu. Dopravný podnik sa týmto spôsobom snaží prispieť k zvýšeniu bezpečnosti. Revízor by mal cestujúceho o nahrávaní upovedomiť. K nahrávke sa však občan nedostane len tak. Dopravný podnik ju vydá len orgánom činným v trestnom konaní.