"Milí klienti, vážení obchodní partneri. S veľkým poľutovaním vám oznamujeme, že portál Shopcity.sk k dnešnému dňu končí svoju činnosť," píše sa na v oficiálnom vyjadrení na facebookovej stránke zľavového portálu. "Dôvodom sú privysoké a nepremyslené investície do marketingu, systémová chyba s pripisovaním bonusových kreditov a nezvládnuté riadenie predchádzajúcim manažmentom spoločnosti," vysvetľujú dôvod pádu ShopCity, pričom otvorene priznávajú, že za vzniknutú situáciu si môžu sami.
"Všetci veritelia dostanú možnosť prihlásiť svoje pohľadávky na príslušnom súde. Informácie budú priebežne zverejňované na domovskej stránke www. shopcity.sk. Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme," prihovárajú sa svojim zákazníkom.
Na krach zľavového portálu reaguje aj konkurencia. „Trh sa čistí, len za uplynulý rok zanikla u nás aj u susedov v Česku polovica zľavových portálov, zostávajú len silní hráči,“ uviedol Tomáš Sroka zo Zľavomatu.sk. Podľa neho sa napriek zániku donedávna 3. najsilnejšieho hráča slovenský trh so zľavovými portálmi posilňuje, o čom svedčí rastúci obrat. "Situáciu vnímame ako pokračujúcu konsolidáciu trhu. Táto situácia sa nás nijako nedotýka, skôr posilňuje naše postavenie na trhu," reagoval Zdenko Hoschek, konateľ ZľavaDňa.sk.