V snahe zaujať sa tvorcovia kampane uchýlili k takmer nepochopiteľnému kroku. Jedným zo sloganov totiž nepriamo nabádajú vodičov, aby sa opili, vraj sa potom na hitoch rádia budú lepšie baviť. Ľudí kampaň pobúrila.
Rádio spustilo masívnu kampaň, a tak sa v uliciach Bratislavy nachádza množstvo takýchto bilbordov. Najkontroverznejší zo sloganov znie: „Je správne, že za volantom nepijete. Ale viac by ste sa na nás bavili.“ V snahe zaujať však rádio podľa obyvateľov metropoly trošku prestrelilo. Jeden z bilbordov sa nachádza aj na autobusovej stanici Mlynské Nivy, kadiaľ denne prejde množstvo ľudí.
„Naposledy som išla po meste so synom a ten sa ma pýtal, či ten nápis znamená, že vodiči majú jazdiť opití. Ako keby nebolo dosť dopravných nehôd a tragédií,“ povedala rozhorčená čitateľka Nového Času Jana z Bratislavy.
Súkromná rozhlasová stanica Anténa Hitrádio však situáciu vníma inak. Podľa nich bolo cieľom kampane len pobaviť ľudí. „Štýl, ktorý sme použili, je odľahčený. Nerobí nám problém vtipkovať na vlastný účet a také je aj naše vysielanie. Rozhodne sme nikoho nechceli navádzať na neprístojnosti,“ objasnila Ľuba Tomášiková, PR manažérka Anténa Hitrádia.