Pravda o čakaní na vytúžený návrat domov! Čitateľ Matúš je jedným z klientov skrachovanej cestovnej kancelárie Best Choice, ktorý pred odletom z egyptskej Hurgady strávil dlhé hodiny na letisku a následne v hoteli. Nešlo však o luxusný hotel, do ktorého, podľa delegátky, umiestnili časť dovolenkárov, ale hotel značne nižšej kategórie."Sú to reálne fotky miesta, kde sme skončili po tom, čo nás o piatej ráno vyhodili z letiska a egyptský šofér nás odviezol autobusom. Strávili sme tam 11 hodín," informoval Matúš.
Delegátka tvrdila, že väčšina cestujúcich bola umiestnená do náhradného hotela vyššej kategórie než si zaplatila, Matúš medzi nich nepatril. "Nikto z nás nemal objednaný trojhviezdičový hotel, v ktorom sme napokon čakali na odlet," vysvetlil čitateľ. Pohoršuje sa aj nad prístupom cestovnej kancelárie. "Delegátka k nám neprišla ani do hotela, kde sme boli tri dni," dodal. Vysnívaná dovolenka sa po niekoľkých hororových dňoch skončila. "Z Hurgady sme odleteli po troch dňoch. Do Košíc sme sa dostali v sobotu o 4:45,"dodal.