Čitateľka Zuzana ostala zo zájazdu na severný Cyprus sklamaná. "Cestujeme pomerne veľa, no s takouto situáciou sme sa ešte nestretli," napísala čitateľka Zuzana, ktorá za all inclusive pre dvoch dospelých a trojročné dieťa zaplatila 2000 eur. Práve služby ponúkané v rámci all inclusive pobytu boli najväčším problémom. "All inclusive znamenalo možnosť občerstviť sa v jednom malom bare na konci pláže. K baru sme museli prejsť cez voľne položenú aparatúru. Bolo tam pár stolov bez slnečníkov, no väčšina aj tak sedela na schodoch na priamom slnku," opísala bar čitateľka.
Ešte viac ju prekvapilo, že za kávu si pýtali poplatok: "Platili sme len počas prvých dní, potom bola zadarmo." Keďže v maličkom plážovom bare obsluhovala jedna čašníčka s pomocníčkou, servis bol dosť pomalý. "Ľudia čakali aj 15 minút na priamom slnku a dostali asi 2 deci nápoja do plastového pohárika," hovorí čitateľka. Ak chceli ísť dovolenkári inde, museli platiť: "V platených baroch sa sedelo na krytých prírodných terasách s klimatizáciou, všade čašníci a žiadne rady ako za socializmu na mandarínky."
"Kedže si vážim svoju rodinu a dovolenka je pre nás odmenou za celoročné úsilie v práci, a má byť pre nás pohodou a nie denným riešením nezmyselného all inclusive, tak sme po nepríjemnej skúsenosti využívali radšej služby platených barov," povedala čitateľka. "Podali sme aj reklamáciu. Cestovná kancelária sa nám ozvala, no tvrdila, že všetko bolo v poriadku a máme im poslať záznam spísaný delegátom priamo v rezorte. Ten žiaľ nemáme," dodala Zuzana.