... namiesto lajstrov spojených s presunom do inej banky jej poslali 3-stranový zväzok adresovaný mužovi! "Otec mi na pošte bol prebrať zásielku. Keď som otvorila obálku, ostala som prekvapená, že meno klienta a všetky jeho identifikačné údaje boli pána z Rožnavy a nie moje," hovorí čitateľka. Nepríjemnú situáciu riešila telefonátom na bardejovskú pobočku banky, no nepochodila.
"Pán, ktorý zodvihol telefón s tým, že on so mnou nebude nič riešiť, lebo má klienta, ma prepojil k pani, ktorá sa dodnes neozvala," tvrdí Patrícia, ktorá následne vycestovala do zahraničia a prúser banky viac neriešila. Veci nabrali rýchly spád až po tom, čo sa o prípad začal zaujímať Čas.sk.
"Pri odosielaní dokumentov prišlo k neúmyselnej chybe, ktorá bola spôsobená ľudským faktorom. S klientkou sme sa po objasnení pochybenia snažili telefonicky skontaktovať, zatiaľ však neúspešne. Zároveň sme prijali opatrenia, aby k takémuto pochybeniu už viac neprišlo. Klientke sa, samozrejme, aj touto cestou veľmi ospravedlňujeme. Ospravedlnenie jej zasielame i prostredníctvom oficiálneho listu," reagovala hovorkyňa ČSOB Finančnej skupiny Zuzana Eliášová.