Mali ste podobný problém s cestovkou? Nedopadla dovolenka podľa vašich predstáv? Napíšte nám o tom a pripojte fotografie na tip@novycas.skNamiesto toho ich čakal obyčajný hotelový bazén a ak sa chceli okúpať v mori, museli prejsť pol kilometra tam a potom aj späť. Pokazené dni voľna, za ktoré zaplatili asi 2 000 eur, chcú teraz reklamovať. Nový Čas vám poradí, ako postupovať v prípade, že vaša dovolenka nedopadne tak, ako cestovná kancelária sľubovala.
Dušan zo Stupavy chcel dovolenkou v Bulharsku urobiť radosť dcérke Erike (4) a Miškovi (2). „Tešili sme sa na hotel na pláži a akvapark, ktorý mal byť súčasťou hotela. V deň príletu do Burgasu sme sa dozvedeli, že budeme bývať inde,“ opisuje svoju skúsenosť čitateľ. Hotel, v ktorom bol spolu s rodinou ubytovaný, sa nenachádzal na pláži, ale vyše 400 metrov od mora a namiesto akvaparku s množstvom vodných atrakcií mal len hotelový bazén.
„Hotel vyzeral luxusne a služby boli na bulharské pomery dobré. Deti sa však tešili na akvapark, nie na mramor a krištáľové lustre,“ posťažoval sa Dušan. Dôvodom presunu bol, podľa čitateľa, fakt, že hotel je už obsadený a asi päť slovenských rodín presunuli do hotela rovnakej triedy.
Nový Čas oslovil aj cestovnú kanceláriu Koala Tours, aby vysvetlila dôvody, prečo boli slovenskí dovolenkári ubytovaní v inom hoteli. „K zmene hotela došlo v dôsledku mimoriadnej udalosti v hoteli. Napriek tomu, že sme za izby vopred zaplatili, nebol hotel schopný poskytnúť ubytovanie všetkým hosťom v prvom turnuse a bolo nevyhnutné časť zákazníkov ubytovať v inom hoteli rovnakej triedy,“ uviedol Oliver Kluch, riaditeľ CK Koala Tours. Kluch tvrdí, že zákazníkom zabezpečili zadarmo autobus, aby mohli využívať vodný park v hoteli. Podľa Dušana by takýto presun bol pre deti nekomfortný.
„Autobus odchádzal o 10.00 a vracal sa o 15.00 hod. Bolo to v čase, keď dávame deti spať.“ CK poskytla dovolenkárom aj možnosť presťahovať sa do pôvodného hotela, túto možnosť odmietli. „Nechceli sme sa sťahovať v polovici pobytu,“ uviedol Dušan.
Cestovka: Reklamáciu budeme riešiť
Dušan s rodinou sa rozhodol dovolenku reklamovať. „Reklamačný záznam sme odovzdali delegátke, priamo na mieste,“ povedal Dušan. „V prípade, že nám bude doručená reklamácia, budeme sa ňou zaoberať. Ak zistíme oprávnené reklamované nedostatky, zákazníkovi priznáme cenovú kompenzáciu,“ uviedol riaditeľ CK Koala Tours Oliver Kluch.
(pre zväčšenie kliknite na obrázok)