"Z jedného dňa na druhý mi telefón prestalo nabíjať. Výdrž baterky bola po nabití asi 30 min. a telefón sa hneď vypol," tvrdí sklamaný čitateľ. Na novučičký Samsung v hodnote 220 eur si Martin poctivo šetril. Nosil ho výlučne v puzdre a dúfal, že mu vydrží aspoň 3 roky. Keďže si nie je vedomý, že by s ním neprimerane zaobchádzal, veril, že reklamácia všetko vyrieši. Po 3 týždňoch prišla odpoveď, ktorá ho dorazila.
"Mobilný telefón nespĺňa podmienky a požiadavky pre záručnú opravu. Vykazuje známky nadmerného mechanického namáhania. Obité rohy, ošúchaný kryt. Vadný systémový konektor," píše sa v zamietavej odpovedi s dodatkom, že ak Martin prejaví záujem, telefón si môže nechať opraviť za 169 eur.
"Nie som milionár, aby som si mohol dovoliť kúpiť nový mobil, alebo aby som ho dal opraviť za takú sumu. Telefón som používal ako každý normálny človek. Je na ňom jeden malý škrabanček a nie, ako je uvedené v správe od technikov," hnevá sa sklamaný zákazník.
"Servis mobilných telefónov a zariadení pre nás zabezpečuje tretia strana. Ďakujeme Novému Času, že prejavil o tému záujem. Na základe toho môžeme preveriť postup servisného centra," reagovala Martina Jamrichová z O2 s tým, že Martina o ďalšom postupe budú informovať.
Batériu mohol poškodiť a nevšimnúť si to
Šéfredaktor portálu živé.sk Filip Hanker tvrdí, že čitateľ mohol poškodiť batériu a nevedieť o tom. "Je veľmi ťažké posúdiť, o aký problém ide. Pravdepodobne však bude poškodená batéria a nie samotný telefón. Je možné, že batériu čitateľ nevedome poškodil (napríklad mu telefón spadol, bol vystavený extrémnym podmienkam) a nevšimol si to. Batéria telefónu sa dá poškodiť aj cielene - muselo by dochádzať napríklad k opakovanému maximálnemu vybíjaniu a následnému krátkemu nabíjaniu telefónu mnoho ráz denne," uviedol Hanker.