Všetko mohlo byť inak! Robert sa pri svojom večernom nákupe zastavil aj v oddelení s džúsmi, kde mu do oka padli tie zlacnené. "Vzal som jeden náhodne zvolený kus. V tom som pocítil niečo nepríjemne lepkavé, pozrel som sa a uvidel na krabici pleseň," podelil sa s Čas.sk o svoju nepríjemnú skúsenosť čitateľ z Banskej Bystrice. Z uličky odišiel znechutený a, samozrejme, bez džúsu.
"Podľa fotografie ide jednoznačne o nedostatok spôsobený počas výroby," reagoval hovorca Tesca Tomáš Ferenčák a načaté aj vysvetlil. "U výrobcu došlo k poškodeniu vrchných vrstiev tetrapaku, do ktorých sa počas plnenia dostali zvyšky džúsu, čo umožnilo vznik daného stavu. Na nedostatok vzniknutý v procese výroby dokazuje i rozsah plesne, na ktorý je potrebný oveľa dlhší časový úsek – viac dní pri ideálnych teplotách," tvrdí Ferenčák s tým, že v ich predajniach sa tovar neskladuje vôbec alebo maximálne 48 hodín.
Podľa vyjadrenia výrobcu však, naopak, došlo k poškodeniu obalu na predajni a nasledne k nesprávnemu skladovaniu výrobku.
Či pokazený džús zmizol z regálu, hovorca Tesca na 100 percent potvrdiť nevedel. "Predpokladáme, že pokiaľ zákazník zanechal výrobok na polici v stave, v akom je odfotený, prvý predavač, ktorý išiel okolo, ho ihneď odstránil z police a zlikvidoval – presne v zmysle našich interných pokynov, aby sa takýto výrobok nedostal ku spotrebiteľovi," uzavrel Ferenčák.