Výsledok ho dostal do poriadnej vývrtky. "Pravidelne si zájdem ráno cestou do práce kúpiť niečo na raňajky. Často si kúpim 2x malú bagetku a niečo k tomu. A tu ma Tesco vcelku pobavilo a nesklamalo, ako sa správa k zákazníkom a robí z nich debilov," nevyberal slová čitateľ.
"Kým 21. 6. stála malá bageta 9 centov, 26. 6., po tom čo na ňu pridali ceduľku "Tento druh pečiva trvalo zlacnený", už stojí 11 centov," upozorňuje na zvláštnu cenovú politiku reťazca a ako dôkaz pridal bločky zo spomínaných dní.
(pre zväčšenie kliknite na obrázok)
"Pojem „Trvalo zlacnené“ označuje výrobky, ktoré zarovnávame na najnižšiu cenu trhu. Pri týchto výrobkoch je nastavená dlhodobo nízka cena. V prípade uvedených bagiet 0,11 €," vysvetľuje hovorca Tesca Tomáš Ferenčák, ktorý zároveň upozornil na dôležitý detail.
"Zároveň v termíne od 19. 6. do 25. 6., kedy zákazník nakupoval, sme mali výrobok v letáku a ešte viac sme znížili cenu - na 0,09 eura. V tomto čase však pri výrobku bola uvedená akciová cenovka a výrobky označené ako „Akcia“," vysvetlil nedorozumenie Ferenčák.