Bojovať za svoje práva sa jej oplatilo! Čitateľka Lucia si vo zvolenskom Kauflande zakúpila zeleninovú konzervu, z ktorej okrem kukurice či hrášku vypadol aj neidentifikovateľný kus. "Vyzerá to ako guma alebo silikón," hádala znechutená čitateľka. Neprešiel ani týždeň a v mailovej schránke si našla ospravedlnenie od predávajúceho.
"Šetrenie u výrobcu preukázalo, že ide o stuhnutý kukuričný škrob, ktorý sa uvoľňuje pri konzervovaní kukuričných zŕn. Je prirodzenou súčasťou kukurice a nepredstavuje pre konzumenta žiadne nebezpečenstvo. Výrobná linka sa pravidelne čistí tak, aby sa škrob do konzerv nedostal, v tomto prípade došlo k pochybeniu, za čo sa prostredníctvom nás ospravedlňuje aj výrobca," napísal Lucii hovorca Kauflandu Martin Gärtner, ktorý jej za vzniknuté nepríjemnosti ponúkol nákupnú poukážku v hodnote 20 eur.
"Uvedomujeme si, že bez ohľadu na to, či ide o prirodzenú súčasť potraviny, alebo nie, bola to pre vás nepríjemná skúsenosť a tovar jednoznačne vykazoval závadu. Prijmite ešte raz naše ospravedlnenie," zdupľoval Gärtner.