Medzi nich sa zaradila aj Bratislavčanka, ktorá si kvôli chúlostivému charakteru objednaného tovaru želala ostať v anonymite. "Cez zľavový portál som si kúpila kupón a presne podľa pokynov objednala tzv. revolučný vibrátor," hovorí čitateľka. Problémy začala šípiť po tom, čo jej tovar neprišiel ani po sľubovanej 14-dňovej lehote. "Nemám ani tovar, ani peniaze. Zaplatila som 26 eur, čo zase nie je až taká nízka položka," hnevá sa oklamaná zákazníčka.
Problémy s trenčianskym predajcom priznal aj dotknutý zľavový portál. "Poskytovateľ mal tovar dodať do 14 dní, nám tvrdil, že ho aj dodal. Nemali sme preto dôvod ho podozrievať, že tak neurobil, nakoľko v obchodných vzťahoch musí byť istá miera dôvery," vysvetľuje Monika Kolárska zo šetriza3. Odrazu sa však začali množiť reklamácie od nespokojných zákazníkov. "Klienti, ktorí nám dali spätnú väzbu, nás informovali, že tovar doručený nebol, tak sme ich vyzvali na zaslanie čísla ich účtu, kde im budú prostriedky prinavrátené. Ďalej sme ich informovali, že ak by im tovar aj dodatočne s oneskorením prišiel, aby ho nepreberali. Dôvody, prečo poskytovateľ tovar neposielal, nepoznáme, nakoľko nás celú dobu iba zavádzal," priznala Kolárska s tým, že do budúcnosti akúkoľvek spoluprácu s trenčianskou firmou vylúčujú. "Svojím konaním poškodil nielen svoje, ale hlavne naše meno a nemáme záujem o spoluprácu s neserióznymi poskytovateľmi," dodala.Neodolali revolučným vibrátorom: Takto podnikavec "ukojil" najtajnejšie túžby Slovákov!
Ďalší oklamaní! Desiatky dôverčivých zákazníkov nebude v dobrom spomínať na trenčianskeho predajcu vibrátorov.