Po minulom týždni, keď sa sťažovali desiatky Slovákov, že im z účtu zmizli tisícky eur, je tu opäť rovnaký problém. Včera ráno malo niekoľko ľudí nepríjemný budíček. Zobudila ich esemeska, že stovky eur z ich účtu skončili niekde v nenávratne v Bangkoku.
„Presne o 4.20 mi prišli dve esemesky. Keď ich manžel prečítal, neveril vlastným očiam. V jednej nám oznámili, že sme z bankomatu v Bangkoku vytiahli najskôr 132,99 eura a vzápätí 262,11 eura. Hneď ráno som preto utekala do Tatra banky. Predo mnou tam stála pani s rovnakým problémom,“ vysvetlila čitateľka Helena Hladká (36) z Bratislavy.
Obom dokonca sedel nielen čas výberu, ale aj odcudzené sumy. „Navyše, tej panej to urobili aj do tretice, mne už nie, lebo som na účte viac nemala,“ dodala H. Hladká. V tej chvíli bolo v pobočke podľa našej čitateľky ďalších 5 klientov s rovnakým problémom. Banka s nimi spísala protokol, skartovali kreditné karty a ubezpečili ich, že do 30 dní im odcudzené peniaze vrátia.
„Vo svete platobných kariet je téma skimmingu, bohužiaľ, prítomná. Slovensko však celkovo patrí ku krajinám, ktoré majú oveľa menšie škody zo zneužívania platobných kariet ako zahraničné krajiny. Snažíme sa vždy maximálne chrániť
klienta, karty aktívne blokujeme a klientov v takomto prípade odškodňujeme v plnej výške odcudzenej sumy,“ povedala hovorkyňa Tatra banky Marína Smolková.