Pri pulte prvého kontaktu ich privítajú vždy usmiate, ochotné, starostlivo upravené krásne dámy. Klientom sa snažia vyjsť v ústrety z každej stránky. Niektorí návštevníci sú dokonca spokojní tak, že im nosia kvety. „Snažíme sa našim obyvateľom vychádzať čo najviac v ústrety, a preto sme pri pulte prvého kontaktu od 1. februára zriadili privátne zóny. Podobné, ako sú v bankách,“ povedal hovorca popradského Mestského úradu Marián Galajda.
Dôvodov na zriadenie privátnych zón podla neho bolo niekoľko. „Stále viac ľudí si svoje záležitosti vybavuje práve na pulte prvého kontaktu, takže sme sa im snažili vyjsť v ústrety. V minulosti sa stávalo, že sa k pultu nahrnulo naraz viac klientov a vtedy bolo ťažké zabezpečiť každému dostatok súkromia,“ zdôvodnil Emil Kostelničák z organizačného odboru popradskej radnice. Preto v Poprade oddelili jednotlivé pracoviská pultu tmavými sklami a pri každom priečinku sa každému návštevníkovi venuje jedna pracovníčka.