Zľavový portál, ktorého služby využívali aj Slováci, nezvládol konkurenčné prostredie českého trhu a ako približne 30. najväčší hráč podal na seba návrh na konkurz. Počet poškodených klientov odhadla Asociace portálů hromadného nakupování na niekoľko stoviek. Šanca zákazníkov na získanie peňazí za voucher je v týchto prípadoch obyčajne veľmi malá.
Medzi poškodenými sú aj Slováci. "Som majiteľom e-shopu. Na slovenskej aj českej verzii zľavového portálu som predával vyše roka. Dlžná suma sa kumulovala od vianočných ponúk. Moja pohľadávka je 4 000 eur," hovorí Vladimír Ivanička (31) z Vrábeľ. Že všetko nie je s kostolným poriadkom tušil už dlhšie. "Aj napriek mojim urgenciám neustále odďaľovali platby." O definitívnom konci portálu sa čitateľ dozvedel v sobotu. To však už stránky nefungovali, telefóny boli vypnuté a na emaily nikto nereagoval.
Podľa Daniela Dočekala,
, posledná zverejnená uzávierka spoločnosti vykazuje stratu vo výške 3 153 000 Kč (cca 124-tisíc eur), predchádzajúca za rok 2010 stratu 1 650 000 Kč (cca 65-tisíc eur). Ani na českú, ani na slovenskú verziu zľavového portálu sa už nedostanete, rovnako neslávne skončila aj ich facebooková stránka.O reakciu sme požiadali aj jedného z majiteľov Hypersleva.cz Petra Jarkovského, na naše mailové otázky však neodpovedal. Danielovi Dočekalovi deň po medializácii zániku firmy takto odpovedal v SMS:
„Dobrý večer, Daniel, pokiaľ budete chcieť, môžeme si zajtra dopoludnia zavolať. Bohužiaľ Vám veľa podrobností zatiaľ nemôžem povedať“. Na opakovanú žiadosť o vyjadrenie odpovedal: „Dnes to šlo veľmi ťažko. Dostávali sme samé vyhrážky fyzickou likvidáciou nás, našich detí apod. Zatra to môžeme napraviť“.