Riaditeľka Domova sociálnych služieb v Trenčíne Teresa Pavlásková by v lyžičke vody utopila pekáreň, ktorá zásobuje ich zariadenie svojimi výrobkami. Zvíťazili vo verejnej súťaži, pretože dali najlacnejšiu ponuku. Vedenie pekárne vidí problém inde.
„V sobotu nám dodali plesnivý sendvič. Vianočky navyše nemali gramáž, akú požadujeme. Mali byť 400-gramové, viac ako 350 gramov však nemala ani jedna. Na obaloch výrobkov navyše chýbajú dátumy spotreby,“ tvrdí T. Pavlásková. V domove žije 182 klientov, prevažne dôchodcov. Tovar sa objednáva deň vopred. Podľa riaditeľky je problém v tom, že firmu museli vybrať cez verejné obstarávanie a automaticky vyhrala tá, ktorá ponúkla najnižšiu cenu.
Trenčianska pekáreň vidí problém inde. „Domnievame sa, že toto zariadenie sa správa neštandardne a pokúsia sa tam dostať iného dodávateľa pekárenských výrobkov,“ myslí si konateľka pekárne Ivana Pĺžiková. O plesnivom sendviči vie. „Dobu spotreby má tri dni, nám ho však ukázali až na štvrtý deň. Nemôžeme s určitosťou povedať, či bol náš. Pečieme bez konzervantov, tovar má kratšie doby spotreby a je vždy čerstvý,“ tvrdí konateľka. Podľa nej je gramáž v poriadku, lebo sa uvádza v surovom stave a vedia dodať náhradný tovar za poškodený.
Domov sociálnych služieb skutočne mieni vymeniť dodávateľa pekárenských výrobkov, ak im bude dlhodobo dodávať nekvalitný tovar a reklamácie sa budú opakovať.