A za všetko môže zákazníkova nehynúca dôvera! Tá však aj v prípade Lucie (33), ktorej sa do rúk dostal naozaj výstavný kus plátkového syra, zrejme utŕžila definitívne k.o. "Toto je môj úlovok z Hypernovy Zvolen... Po otvorení ma čakalo nepríjemné prekvapko," krotila znechutenie čitateľka. "Syr som zobrala z najvyššieho regálu, hodila do košíka a jeho stav nejako neriešila, nakoľko ako zákazník som predpokladala, že výrobok bude ok," vysvetľuje Lucia, ako do očí bijúca pleseň unikla jej pozornosti. Tú si všimla až v pohodlí domova, keď začala pripravovať raňajky. Že z nich nakoniec nič nebolo, netreba dvakrát zdôrazňovať...
"Bola som poriadne naštvaná vzhľadom na to, že syr nepatril k najlacnejším. Mala som sto chutí, vratiť sa späť do obchodu a oplieskať im ho o hlavu, ale nakoniec som to nechala tak, keďže obchod nie je priamo v obci, kde bývame," vysvetlila rodáčka zo Sielnice (okr. Zvolen).
Keď sa o svoje práva nepobila sama zákazníčka, obrázky syra sme na posúdenie poslali do centrály obchodého reťazca my. "Z vášho mailu je jasné, že produkt je poškodený, resp. má pleseň," skonštatoval hovorca Hypernova & Albert Miroslav Chmelár. "Fakt je, že náš obchod neporušil dobu spotreby, taktiež naša prevádzka neporušila tzv. teplotný reťazec, to znamená, že produkt bol skladovaný v odporúčanej teplote (máme o tom zápis)," snažil sa nájsť vysvetlenie plesnivého výrobku v regáloch Hypernovy M. Chmelár.
"Ide o tzv. skrytú vadu. Budeme ju riešiť priamo s dodávateľom tohto produktu a zároveň žiadať od nich kompenzácie," uviedol s tým, že ich celá situácia mrzí a sklamanej zákazníčke sú ochotní pri najbližšej návšteve obchodu spôsobenú škodu nahradiť. "Veľmi ma to teší a som nesmierne rada, že aspoň niekto v tomto štáte má záujem a snahu robiť niečo s tým, aké nekvalitné potraviny sa predávajú v našich obchodoch! Určite sa v Hypernove zastavím," uzavrela Lucia.