Ešteže má takých chápavých kamarátov! Čitateľka Jana z Badína (okres Banská Bystrica) to mala na Silvestra pekne naplánované. Aby predišla nechceným problémom s čerstvosťou surovín, potraviny navštívila ešte v to ráno a do košíka vložila, okrem iného, aj paprikovú nátierku. "Keď som ju ale večer otvorila, nestačila som sa čudovať. Vnútri bola pleseň a namiesto paprikovej nátierky na jednohubkách bolo len maslo, našťastie, návšteva to pochopila," spomína na patálie s večerným občerstvením Jana, ktorú to zaskočilo o to viac, že do zásoby nakupovať nezvykne. "Len s námahou som potom hľadala iné riešenie rýchleho pohostenia," dodala.
Či pochybil výrobca, alebo za to môže nesprávne skladovanie v obchode, nechala čitateľka na posúdenie samotnému Raju, ktoré reklamáciu bez problémov prijalo. "Nátierky sú vyrábané na technologickom zariadení vysokej európskej úrovne, ktorého chod je pravidelne kontrolovaný, rovnako všetky fázy výrobného procesu sú pod dôslednou kontrolou oddelenia kontroly kvality. Napriek uzatvorenej výrobe sa môže stať, že zlým zvarením viečka alebo poškodeným viečkom môže dôjsť k náhodnej kontaminácii prostredníctvom okolitého vzduchu," reagovala Zuzana Stanová z Rajo, a.s. s tým, že kontrolné vzorky predmetnej šarže boli v poriadku a inú reklamáciu na tento výrobok nedostali.