Takto neslávne dopadol nákup čitateľky (26) v jednej z bratislavských prevádzok obchodného reťazca Albert. "Kúpili sme luxusné mäsko len za 6,15 €. Po otvorení sme mäso otočili a malo "krásnu zdravú" farbu a zápach zdochliny," nešetrí iróniou sklamaná zákazníčka. "Pri reklamácii sme sa dozvedeli, že oni vlastne nevedia, čo je vo vnútri, a to je ich vlastný výrobok!" dodala znechutene.
Hoci bez vysvetlenia, čo dodalo mäsu odpudivý zelený nádych, ale zato s vrátenými peniazmi sa o tento nezabudnuteľný zážitok podelila aj so samotným reťazcom. "Mäso nám do Albertu vozia z írskeho mäsokombinátu Hilton už vákuovo balené v ochrannej atmosfére. Tá bola na tomto výrobku porušená, pravdepodobne pri manipulacii logistickou firmou alebo našimi zamestnancami," vysvetľoval zákazníčke v ospravedlňujúcom maile Attila Mikloš, manažér Albert Slovakia.
Ani ubezpečenie o denných kontrolách čerstvosti tovaru či viackrát vyslovené "prepáčte" neobmäkčilo rodáčku z Bratislavy natoľko, aby zostala reťazcu verná. "Môj vzťah sa, samozrejme, mení. Radšej pôjdem do väčších supermarketov, kde je podľa môjho názoru menšie riziko kúpenia pokazených výrobkov, keďže je tu väčšia fluktuácia ľudí a je menej pravdepodobné, že to mäso tam leží mesiac," uzavrela čitateľka.