"Zakričal som na manželku, aby prišla a pozrela sa. Bolo to neuveriteľné... Vybral som si balíček rukoly z chladničky, aby som si urobil sendvič. Keď šalát dlhšie stál v teple, zrazu sa jašterica pohla," opísal svoj desivý zážitok Ian (55), ktorý bol po tomto zážitku rád, že šalát hneď neotvoril.
Angličan si dvojbalenie rukoly kúpil v miestnom supermarkete. Prvé balenie bolo v poriadku, no v tom druhom našli jaštericu. Keď Ian zavolal na zákaznícku linku spoločnosti, šokoval aj samotných zamestnancov supermarketu. Spoločnosť sa zákazníkovi ospravedlnila a poslala dvoch zamestnancov, aby prípad zaznamenali.
Hovorca supermarketu vyhlásil, že podnet prešetrujú. "Všetky produkty, ktoré predávame prechádzajú náročnými testami, aby naplnili očakávania zákazníka. Nanešťastie tento balíček šalátu určite nespĺňa štandard," uviedol hovorca. Obchod zákazníka odškodnil, no jeho dôveru voči produktom zo supermarketu to určite poznačilo.