Nebol to veru pekný pohľad. Tomáš si v istom bratislavskom obchode kúpil klobásu, ktorá podľa dátumu spotreby mala ešte čo to vydržať. Avšak nenápadná zeleno-biela bodka mala s údeninou očividne iné plány. "Klobása zapáchala, bola plesnivá," hovorí čitateľ, ktorý zbytočne neotáľal a s "podareným" výrobkom oboznámil aj samotného predajcu.
"Reklamácia bola vybavená ospravedlnením, vrátením peňazí a darčekovou poukážkou na 1,66eur!" prezradil pobavený Tomáš. Viac ako smiešne vreckové, čoby odškodné za nahlodanú zákazníkovu dôveru, ale Bratislavčana zarazila iná vec. "Etiketa už bola prelepená, takže pod ňou bola ešte jedna, no nedala sa odlepiť, teda ani zistiť skutočný dátum spotreby," upozornil na čoraz bežnejšie praktiky v obchodoch čitateľ.