Na obrovské meškanie lietadla spoločnosti Ryanair nás upozornila čitateľka Jana (53) z Bratislavy. Takmer päťhodinové čakanie skomplikovalu cestu jej neveste (33). "Ponáhľala sa do Dublinu za manželom a dvojročným chorým dieťaťom," povedala čitateľka, ktorej syn s manželkou a dieťaťom žijú už sedem rokov v írskom Dubline. Predpokladaný odlet lietadla do Dublinu bol o 10:45, vzlietnuť sa mu podarilo až po pol 4 popoludní. Aspoň malou náplasťou bolo občerstvenie, ktoré cestujúci počas čakania dostali.
"Vysvetlenie cestujúci dostali asi pol hodiny po čakaní v malých priestoroch, ktoré sú pred vstupom do lietadla," sprostredkovala nám nepríjemný zážitok čitateľka. Letiskoví pracovníci spoločnosti Ryanair cestujúcim oznámili, že lietadlo priletelo z Dublinu s poruchou a predpokladaný odlet z Bratislavy je 14:00. Meškanie sa napokon pretiahlo ešte o ďalšiu hodinu a pol.
Konkrétne dôvody meškania lietadla sa nám nepodarilo zistiť. "Letisko Bratislava nie je kompetentné sa vyjadrovať k dôvodom meškania letov jednotlivých leteckých spoločností," uviedla PR manažérka bratislavského letiska Dana Madunická. Viac sme sa nedozvedeli ani od marketingovej manžérky Ryanair Henrike Schmidt. "Ryanair má každý deň 1 500 odletov a príletov. Nedokážem zistiť dôvody meškania," uviedla Schmidt pre Čas.sk. Na otázku či je v tomto prípade možná istá kompenzácia informovala, že cestujúci majú pri meškaní nárok na poukážky, za ktoré si môžu kúpiť jedlo a pitie. Cestujúcich, ktorí sa cítia poškodení odkázala na webovú stránku, kde môžu zistiť viac o možnostiach a okolnostiach kompenzácie.
Jana hovorí, že jej nevesta, ktorá otravné päťhodinové čakanie v nedeľu zažila, prípad už nebude ďalej riešiť. "Určite jej to skomplikovalo plány. Čakal na ňu manžel so synom- obaja chorí, na antibiotikách," hovorí čitateľka. Táto negatívna skúsenosť však celú rodinu odradila od využívania ich služieb. "Syn mi povedal, že na Vianoce priletia s inou spoločnosťou, hoci do Viedne," dodala Bratislavčanka.