Kedysi patrili k ich najobľúbenejším. Rodina pána Miroslava z Banskej Bystrice nedala na Bánovecký smotanový jogurt dopustiť, veď aj naposledy zakúpili nie jeden, ale rovno celý kartón s 20 kusmi. Použiteľných však bolo len niekoľko z nich. "V poslednom období sa nám čoraz častejšie stávalo, že po otvorení viečka na nás vykuklo nepríjemné prekvapenie - zelená pleseň. Jogurt bol, samozrejme, v záruke," hovorí sklamaný zákazník.
S pokazenými jogurtmi najprv napochodoval do obchodu, neskôr sa mailom ozval samotnému výrobcovi. "S reklamáciou sme sa zastavili v predajni Kaufland, kde ich uvedená situácia nepríjemne prekvapila a vrátili nám peniaze za celé balenie, čo zase prekvapilo príjemne nás," pochvaľuje si prístup reťazca Miroslav. "Informoval som aj výrobcu, žiaľ, do dnešného dňa som odpoveď nedostal..."
A tak sme to skúsili my. V priebehu pár dní dorazila odpoveň nielen nám, ale aj poškodenému čitateľovi! "Stalo sa nám raz, že server vyhodnotil prichádzajúci mail od zákazníka ako "spam" a rovno ho odstránil," snažila sa nájsť dôvod haprujúcej komunikácie s čitateľom Beatrix Dolníková z Milsy, a.s. Po tom, čo sme ju nasmerovali na poškodeného Banskobystričana, nabrali veci rýchly spád. "Chyba bola zrejme na našej strane a nakoľko zle zatavené viečko nie je bežne viditeľná a rozpoznateľná chyba, výrobok sa týmto spôsobom mohol dostať do predaja a teda až k vám," napísala B. Dolníková čitateľovi a ako kompenzáciu mu ponúkla "balíček produktov ako malé ospravedlnenie".
Koniec dobrý, všetko dobré. Čitateľ vysvetlenie bebravskobánovskej firmy síce akceptoval, no od ich produktov si na istý čas dáva pauzu. "Zostávame stále fanúšikmi slovenských výrobkov, aj keď asi chvíľu nie od tohto výrobcu," priznal Miroslav.