Podľa britského denníka Daily Mail sa mnohí zákazníci cítia trochu zahanbene, keď vkladajú do košíka produkty spoločnosti Tesco, ktoré majú síce veľmi výhodnú cenu, no ich obal nie je veľmi atraktívny. Obchodný reťazec sa rozhodol vyjsť týmto ľuďom v ústrety. Plánuje zaviesť novú sériu obalov, ktoré by mali výzor produktov vylepšiť.
"Tesco bolo prvým supermarketom, ktorý začal predávať vlastné produkty s výhodnou cenou, ale potreby zákazníka sa menia. Sledujeme, čo náš zákazník chce a z výhodných Tesco produktov vytvárame výrobky, ktoré chutia lepšie, vyzerajú lepšie a sú zdravšie," povedal britský reklamný riaditeľ spoločnosti Andy Yaxley.
Slovenský zákazník sa však od toho britského odlišuje. „Správanie a preferencie zákazníkov u nás a v zahraničí sú odlišné a aj posledný prieskum Gfk potvrdzuje, že privátne značky sú na Slovensku obľúbené a vzťahuje sa to aj na našu značku Tesco výhodný nákup," uviedol manažér pre vzťahy s verejnosťou spoločnosti Tesco Stores SR, a.s. Peter Sklenář. Zatiaľ sa teda pre slovenský trh žiadne zmeny neplánujú. "Stále monitorujeme názory zákazníkov a tí nám zatiaľ hovoria, že kvalita, cena aj balenie produktov Tesco výhodný nákup im vyhovuje,“ doplnil Sklenář.