Ušetrila na kalóriách! Aj tak by sa s istou dávkou nadhľadu dal okomentovať čitateľkin výjazd do potravín. Do košíka totiž okrem iného hodila aj slivkový perník, ktorý sa na obale hrdil minimálnou trvanlivosťou do 23. októbra. Nič teda nenasvedčovalo tomu, že sladká siesta skončí hneď po odstránení obalu. "Po otvorení som ostala priam očarená. Namiesto čerstvého perníka sa mi núkala čerstvá pleseň. Predajca už priamo mohol napísať akciu 2 v 1," rypla si do košických potravín Fresh Martina.
Tí sú ale v tomto prípade nevinne, čo priznal aj samotný výrobca perníka. "O tomto prípade vieme, nakoľko nás kontaktovala zákazníčka, ktorá si tento perník kúpila. V našom laboratóriu sme vykonali kontrolu - rovnaké výrobky z rovnakej šarže, a všetky boli v poriadku," informuje vedenie košického obchodu Martin Stolař z Mokate Czech, s.r.o. "Príčin splesnivenia mohlo byť niekoľko - sekundárna kontaminácia, nedodržanie skladovacích podmienok, kolísanie teploty počas skladovania...," vymenúva M. Stolař, ktorému očividne záleží na udržaní korektných vzťahov nielen so slovenským partnerom, ale aj s tunajšími spotrebiteľmi. "Zákazníčke sme sa ospravedlnili a poslali jej balíček našich výrobkov," dodal.
Či nešlo iba o prázdne reči, sme zisťovali priamo u Martiny. "Kontaktovala som výrobcu daných perníkov, ktorý sa ospravedlnil a poďakoval za takéto upozornenie," potvrdila korektný prístup českej firmy čitateľka a ako dôkaz nám poslala foto poriadnej kôpky odškodného.