Radosť z akciových arašidov im dlho nevydržala. Zlacnené orechy totiž už nejaký ten deň nemali v regáloch čo hľadať! "Keď som ich skúsil, nepozdávala sa mi ich chuť a až vtedy som si všimol, že ich expirácia skončila deň po našom nákupe, druhému balíčku dokonca už päť dní predtým!" napísal nespokojný zákazník. Keď chcel vysvetlenie od vedúcej, malo sa mu dostať len ležérneho "veď sme len ľudia."
Že mali byť staré arašidy stiahnuté z predaja, manažér hypermarketu nepopiera, svojich zamestnancov si ale zastáva. "Na správanie vedúcej nebol zatiaľ žiaden podnet. Keď som sa jej na to pýtal, svoju reakciu mi potvrdila. Nemám ale pocit, že svojím výrokom chcela odľahčiť situáciu, podľa jej vyjadrenia chcela celý prolém vyriešiť uznaním reklamácie, t.j. vrátením hotovosti a ospravedlniť sa zákazníkovi, čo z jeho strany bolo odmietnuté," tvrdí Jaroslav Polák z Hypernovy.
Nech už prebehla komunikácia so zákazníkom akokoľvek, vôbec k nej nemuselo prísť, nebyť starých arašidov v regáloch. "Tovar, ktorý ukončil expiráciu, nemal byť na predajnej ploche, beriem to ako pochybenie zo strany mojich kolegov," sype si popol na hlavu J. Polák. "Podnet som dal do obehu a upozornil kolegov na nedostatok v našej práci, v prípade ďalšieho podnetu budem daný problém riešiť finančným postihom," ubezpečil zákazníkov, pričom nezabúda ani na sklamaného čitateľa. "Samozrejme, peniaze mu budú vrátené a odškodné bude pripravené na informáciách. V prípade, že bude požadovať vysvetlenie a ospravedlnenie, som ochotný sa s ním stretnúť," dodal Jaroslav Polák.