Namiesto pokojných raňajok v kruhu rodiny ich v kuchyni čakala spúšť. Pani Katarína doteraz nemôže uveriť udalostiam, ktoré sa odohrali v ich byte hlboko v noci. "Približne o 03:30 došlo k samovoľnej explózii sklenenej dosky nášho jedálenského stola," šokuje čitateľka. "Našťastie sme v okamihu výbuchu spali, nechcem si predstaviť, čo by sa stalo, keby bol v blízkosti stola môj 3-ročný syn."
Nábytok z bratislavskej Kiky bez problémov 3 roky slúžil, ako mal, samovoľné prasknutie skla si preto nevie vysvetliť ani čitateľka. "Stolová doska nebola poškodená, nijakým spôsobom namáhaná ani vystavená vysokým/nízkym teplotám, teplotným výkyvom ani chemikáliám," vymenúva Katarína. Prípad okamžite posunula Slovenskej obchodnej inšpekcii, ktorá potvrdila, že sa ním budú zaoberať.
Samozrejme, šokovaná zákazníčka o udalostiach informovala aj predajňu, v ktorej výrobok v roku 2009 zakúpila. O vysvetlenie sme Kiku požiadali aj my. Po tom, čo na naše výzvy opakovane nereagovali, o ich reakciu sa s Čas.sk podelila samotná poškodená. "Podľa platnej legislatívy SR náš obchodný dom poskytuje na tovar 2-ročnú záruku. V danej súvislosti dovoľte konštatovať, že s prihliadnutím na všetky okolnosti k dnešnému dňu nedošlo k naplneniu žiadnej právnej či inej skutočnosti, ktorá by zakladala vaše oprávnenie ukončiť platnosť predmetného vzťahu," komplikovane sa odvoláva na vypršanie 2-ročnej záručnej doby Kika.
Pani Kataríne to však nedalo a o odborný posudok požiadala aj súdneho znalca Milana Podhradského. "Osobne vykonal obhliadku a ústne skonštatoval, že ide o chybný výrobok. Nakoľko vyhotovenie znaleckého posudku by stálo približne 100 eur, odporučil nám vyčkať na stanovisko SOI-ky, ktorá by v prípade pozitívneho posúdenia prípadu zadala vyhotovenie posudku na vlastné náklady," hovorí čitateľka, ktorá v tomto prípade na peniaze nehľadí, jej prvoradým cieľom je "varovať čo najviac ľudí pred týmto nebezpečným výrobkom. Finančné odškodnenie pre nás nie je podstatné," zdôraznila.