Každý, kto nezarába ťažké milióny, to dôverne pozná - výhodne kúpený melón nám hneď o niečo viac chutí aj pri tom zlacnenom tričku až tak veľmi neriešime, keď nám úplne nesedí. Červenou do očí bijúce zľavy však ešte nemusia automaticky znamenať zásah do čierneho.
"Pri oddelení limonád sme si všimli akciu na náš obľúbený nápoj. Ale keď sme sa pozreli, aká je cena pred zľavou a po zľave, ako sme rátali, tak sme rátali, stále nám tá 27 %-ná zľava nevychádzala," zasmiala sa čitateľka z Bratislavy.
Rovnako "výhodne" by pochodila aj čitateľka, keby sa ulakomila na prípravok proti hmyzu. Nielenže naň bola "uvalená" neskutočná 5 %-ná zľava, realite nezodpovedal ani výsledný prepočet. Nuž, nabudúce by to chcelo pre nádejných predavačov malý test z matematiky...