Chcel s nimi seknúť, no nakoniec je všetko úplne inak! Pred necelými tromi mesiacmi sme informovali o kamienku v slovenskej treske, na ktorom si čitateľ Igor (39) ulomil kúsok zuba. Vtedy len znechutene skonštatoval: "Asi treba kupovať nemecké potraviny," a nad celou záležitosť rezignovane mávol rukou.
Stalo sa však niečo, čo na Slovensku je skôr raritou ako pravidlom. Výrobca inkriminovaného rybacieho šalátu si svoju chybu priznal a urobil všetko preto, aby si získal späť zákazníkovu dôveru. "Bol som prekvapený, toto som už ani nečakal, popravde som na vec už zabudol," hovorí na margo ospravedlňujúcich mailov a telefonátov manažmentu košickej firmy Igor. "Ich "bolestné" niekoľkonásobne prevyšuje akékoľvek očakávanie," usmieva sa majiteľ niekoľkých balení rybích špecialít, šalátov a iných lahôdok. Z bohatého balíka sa dokonca ušlo aj rodine a kamarátom. "Týmto chcem vysloviť spokojnosť s riešením zákazníckej sťažnosti a pochváliť obchodné oddelenie za budovanie imidžu firmy," odkazuje Igor.
Veru, nestáva sa často, aby výrobca sklonil hlavu a bez kľučkovania priznal svoje pochybenie. Firma Ryba Košice si týmto ťahom definitívne vyžehlila aj kamienkové faux pas. "Áno, získali si nás späť," potvrdzuje rodák z Nitry. "V prípade, ak ide o nespokojného zákazníka, zákazníka, ktorý je slušný a snaží sa situáciu riešiť – chceme si získať jeho dôveru späť práve balíčkom našich výrobkov, pretože od takýchto zákazníkov si podnety z trhu veľmi vážime," objasňuje stratégiu firmy marketingová manažérka Iveta Štefánová. Bodaj by takých bolo viac...