Máte aj vy negatívnu skúsenosť so slovenskými cestovnými kanceláriami? Aj z vašej dovolenky snov sa stal horor? Dajte nám vedieť! Napíšte nám na tip@novycas.sk!Dvadsať Slovákov v pondelok odletelo do Dubaja na nezabudnuteľnú dovolenku. Za luxusný 5 hviezdičkový hotel priamo na pláži zaplatili asi 1000 eur, cestovná kancelária ich však po prílete premiestnila do iného hotela 90 kilometrov od Dubaja. Cestovka to podľa vlastných vyjadrení urgentne riešila. Prečo však takáto situácia vôbec vznikla, sme sa nedozvedeli.
Slováci si dovolenku v Dubaji u CK Kartágo zaplatili ešte začiatkom roka, nešlo o žiaden last minute. Niektorí dovolenkári sa dokonca ešte deň pred odletom ubezpečovali, či nedošlo k nejakej zmene. Prekvapenie však prišlo po prílete. "V Dubaji sme sa dozvedeli, že pre nás nemajú hotel Kempinski, ktorý sme si zaplatili. Volali sme priamo aj do toho hotela, aby sme si to overili, kde nastala chyba. Tam nám povedali, že táto cestovná kancelária si u nich rezervácie nežiadala," hovorí jedna z dovolenkáriek Jana z Bratislavy.
Skupinu dvadsiatich turistov presunuli napokon po troch hodinách čakania na letisku do iného hotela 90 kilometrov od Dubaja. Delegáti cestujúcim oznámili, že ide o rovnocennú náhradu. "Boli sme v bunkách na cestičke, niektorí to mali k moru takmer kilometer a výhľad na šesť prúdovú diaľnicu. Manažér hotela nám povedal, že pre nás nemá čo iné urobiť, nakoľko cestovka naše pobyty kúpila len deň pred nástupom ako last minute," sťažovali sa. Po dvoch dňoch 16-tich Slovákov presunuli do sľúbeného hotela, pre štyroch však nemali miesto. Ako to naozaj bolo a prečo Slováci neboli v hoteli, ktorý si zaplatili, nám cestovka odpovedala stroho. "Situácia, ktorá nastala nás veľmi mrzí, avšak nevznikla naším pochybením. Situáciu sme samozrejme urgentne riešili a riešime a tohto času je väčšina klientov ubytovaná už v pôvodne objednanom hoteli," uviedla v stredu hovorkyňa Kartago tours Silvia Ladvenicová. Ako dodala, klienti bývali v novom 5-hviezdičkovom hoteli.