Najväčšia športová akcia na svete za posledné štyri roky ponúka ideálny priestor na odprezentovanie toho najlepšieho, čo sa pod slovenskými veľhorami narodilo. Obrovská multikulturálna a národnostná masa ľudí tak konečne spozná, čoho sú Slováci schopní a na čo náležite hrdí. Skúsenosti čitateľov ale svedčia o tom, že podobný frontálny útok na návštevníkov londýnskej olympiády chystajú aj západoeurópske veľmoci.
"To si tu na Slovensku ani neviete predstaviť, ako sa na OH v Londýne pripravujú vyspelé západoeuropské krajiny. Napríklad Holandsko: v Holandsku vzniklo 6 konkurenčnych firiem, ktoré sa v nápaditosti, efektívnosti, veľkoleposti doslova podľa pravidiel kapitalizmu predbiehajú," chladí emócie natešených patriotov čitateľ s nickom Cerakinova.
Výsledkom je 15 lietadiel a 25 lodí, ktoré budú denne prevážať fanúšikov, biznismenov a sponzorov z Amsterdamu do Londýna. A to nie je zďaleka všetko! "Druhá firma prenajala v Londýne celú ulicu... Prezentácia Slovenska je neefektívna, nič neprinesie a zaváňa veľkou biedou," myslí si čitateľ. Optimistickejšie duše sa aj v oveľa menej nákladnom projekte agentúry Black Tea snažia nájsť pozitívne prvky.
"Konečne propagácia Slovenska na úrovni. Oproti minulým kampaniam je tu Slovensko vykreslené ako moderná krajina, ktorá má čo zahraničným turistom ponúknuť," nadchýňa sa Štefan a rovnako ako ďalší vyzdvihuje, že tentoraz to nie je folklór čoby hlavná dominanta krajiny spod Tatier. "Konečne sa neprezentujeme obrázkami ľudí v krojoch (nič proti tradíciám, ale potom sa nesmieme čudovať, že cudzinci so sebou berú zásoby kozmetiky a podobne) a ničnehovoriacimi (aj keď krásnymi) fotkami. Toto mi pripadá ako niečo, čo môže zaujať," súhlasí diskutujúci pod nickom zojda.zojda.
Medzi najväčšie, resp. najdlhšie "dominanty" Slovenska patria do Guinessovej knihy rekordov zapísané nohy topmodelky Adriany Sklenaříkovej. Kým chlapi si na nich oči radi popasú, iným ich prezentácia v rámci slovenského naj príliš nevonia. "Myslim si, že This is Slovakia je pekne spravené, aj keď tú Sklenaříkovú tam dávať nemuseli, radšej keby tam dali jeden z Trnavských kostolov, to by bolo omnoho lepšie," navrhuje Jaro. Zato čitateľke, ktorá si neželala byť menovaná, prekážajú formálne chyby v texte obrovských bilbordov.
"Výborný nápad propagácie Slovenska. Len dúfam, že gramatické chyby a chýbajúce písmenká už budú na reklame opravené, lebo to bude dosť neprofesionálna reprezentácia Slovenska," upozorňuje diskutujúca. Ako zhodnotia naše úsilie v samotnom Londýne, sa ukáže už o 127 dní, kedy odštartujú jubilejné 30. letné olympijské hry.