Pred dvoma rokmi im v dome omylom vyfakturovali toľko vody ako vo veľkej výrobnej hale a teraz sa sekli s odbermi za domácnosť i za sezónnu prevádzku bufetu. V neprospech Imriščákovcov.
„Najprv nám vyúčtovali o 200 m³ vody navyše a teraz si zamenili vodomery, ktoré slúžia na odber vody v dome a bufete v susedstve. Aj keď odpočty si robili vodári osobne, vystavili nesprávne faktúry s nedoplatkom, hoci sme mali mať preplatok,“ hovorí Leonard Imriščák, ktorý sa bol sťažovať vo Východoslovenskej vodárenskej spoločnosti (VVS).
„Mame napokon poslali dobropis na 65 eur, no v bufete za posledné obdobie nemala žiaden odber vody, a teda ani nič platiť. Keďže sezónne podniká, o chybný príjem si musela zvýšiť svoj daňový základ. Vodári sa pomýlili aj pri domácom vodomere. Namiesto 20-eurového preplatku máme 80 eur nedoplatok,“ dodal. Vo VVS pri šetrení sťažnosti zistili, že rodina má na jednej adrese 2 vodomery - pre domácnosť a tzv. podnikateľský.
Jednu zmluvu uzatvorili s manželom a druhú s jeho manželkou. „Obe meradlá boli odčítané v jeden deň, pri odpočte došlo k zámene stavu vodomerov. VVS, a. s., reklamáciu uznala ako opodstatnenú. Za pochybenie sa rodine Imriščákovcov ospravedlňujeme,“ uviedla Martina Bubelíniová, PR zástupkyňa VVS.