Nemusíte ani študovať ekonomické vedy, aby ste podstatu jednoduchého vzorca "čím viac zákazníkov, tým väčšie tržby", pochopili. V bratislavskej reštaurácii ale staré známe "náš zákazník, náš pán" očividne neplatí.
"V reštaurácii mali akciu na pizzu 2+1 zdarma. Brat (14) teda kúpil tri pizze so sebou. Až neskôr si všimol, že mu čašníčka naúčtovala plnú sumu bez toho, aby ho na akciu upozornila," hovorí rozčarovaný čitateľ. Keď sa slušne opýtal na zľavu, ktorá mu prináležala, odpoveď zamestnankyne ani náhodou neveštila ďalšie komplikácie. "Povedala, že to už nemôže stornovať. Ospravedlnila sa a dodala, nech príde na druhý deň, že mu dá pizzu na seba, doslovne," hovorí.
Chlapec neváhal a pizzu "na triko" čašníčky sa rozhodol využiť. To však netušil, že zamestnankyňa reštaurácie, v ktorej to podľa nášho čitateľa ide po zmene majiteľa už dlhšie dolu vodou, si pizzu grátis predstavuje úplne inak. "Prišiel tam a ona mu povedala: "No nie, myslela som to tak, že zoberieš 2+1 a štvrtú máš na mňa." Takže ešte k tomu dieťa oklamala a to aj napriek tomu, že túto akciu už propagujú dlho," dodáva znechutený brat maloletého zákazníka.
Na zvláštne správanie čašníčky sme upozornili vedenie reštaurácie. To s reakciou dlho neotáľalo a sklamanému chlapcovi sľúbilo adekvátnu náhradu. "Jednanie personálu nás veľmi mrzí a bude riešené. V prípade zákazníka, samozrejme, trváme na odškodnení, s ktorým sa môže obrátiť na vedúceho v našej reštaurácii," reagovala p. Černáková. Odpoveď druhej strany ale svedčí o tom, že dôvera zákazníka je vec vrtkavá a neoplatí sa s ňou zahrávať.
"Nešlo o štyri eurá, ale o princíp. Dospelej osobe by peniaze za pizzu, ktorá mala byť zadarmo, vrátila. Z dieťaťa si dvakrát spravila dobrý deň. Do reštaurácie, podobne ako ďalší naši známi, už nevkročíme," odkázal do reštaurácie náš čitateľ.