Podobnú skúsenosť má čitateľ Jozef. "Vyhrali sme trojdňový zájazd do Prahy pre dve osoby s ubytovaním, s raňajkami a dopravou autobusom. Museli sme zaplatiť "rezervné" po 20 eur na hlavu, ktoré nám mal vrátiť ich delegát v prvý deň zájazdu. Namiesto cesty do Prahy nás autobus zobral do Jihlavy, kde sme museli absolvovať skoro 7-hodinovú prezentáciu všakovakých ich produktov," opísal nám svoj výlet sklamaný čitateľ.
Čitateľ tvrdí, že v materiáloch, ktoré mu firma zaslala, nebolo o prezentácii ani zmienky. "Okrem toho boli díleri ponúkajúci produkty k tým, ktorí si odmietli tovar kúpiť, veľmi nepríjemní," opísal svoje dojmy čitateľ. Po prezentácii radšej z miestnosti odišiel a počkal v autobuse. Na podobných zájazdoch, ktoré spoločnosť prezentuje ako výherné, sa zúčastňujú najmä dôchodcovia, ktorým sa ponuky odmietajú ťažko. Samotná spoločnosť, ktorá zájazdy ponúka, na naše otázky neodpovedala.