Robert Fico na titulnej strane študentského lifestylového magazínu St. City, ktorý je dostupný na pôde univerzít po celom Slovensku, rozvíril poriadnu diskusiu, a to nie len v radoch študentov. Podľa titulku na prednej strane, fotografie aj obsahu textu to vyzerá tak, že v magazíne je uverejnený PR článok, ktorý je zaplatený stranou Smer – SD. Túto možnosť však Alex Hudák odmietol. Na otázku redaktora SME, či boli rozhovory s Ficom a Maďaričom platenou politickou inzerciou odpovedal: „Rozhovory neboli platenou inzerciou.“ Materiály ani nie sú ako inzercia označené.
Faktúra za reklamu v časopise St. City je vyhotovená firmou Expo real, s.r.o. a adresovaná spoločnosti Uptown production s.r.o., ktorá zabezpečuje kampaň pre stranu Smer - SD
Hovorca politickej strany Smer – SD Erik Tomáš však tvrdí opak: „Išlo o platenú inzerciu, dodali sme vlastné PR rozhovory. Reagovali sme na ponuku zo strany redakcie.“ Ako dôkaz nám poskytol aj faktúru o zaplatení inzercie na prvej strane časopisu aj na dvojstrane vo vnútri. Reklama Smer – SD vyšla na 3 570 eur. Na faktúre je uvedené aj priezvisko osoby, ktorá faktúru vystavila. Priezvisko Hudák je rovnaké ako priezvisko Alexa, ktorý má v časopise na starosti marketing a médiá a ktorý tvrdil, že rozhovor určite zaplatený nebol. Na otázky a telefonáty Čas.sk neodpovedal.