Presné miesto, kde električku po oprave vystavia, zatiaľ nie je známe. V hre je viacero alternatív. „Do úvahy prichádzajú múzeum dopravy, železničná stanica v Rači či koľaj niekde v strede mesta,“ hovorí Roman Delikát (35), autor projektu záchrany viedenskej električky. Práve on ako prvý objavil informáciu o plánovanom zošrotovaní historického vozidla.
„Je vo veľmi dobrom stave, zo štyroch motorov síce funguje len jeden, ale to sme vedeli,“ dopĺňa. Na záchranu električky zhromaždil financie Klub priateľov mestskej hromadnej a regionálnej dopravy, finančnú podporu poskytli Bratislavský samosprávny kraj a Bratislavský okrášľovací spolok.
Dovezenú električku vyrobili v roku 1913, prvú jazdu absolvovala o rok neskôr. V roku 1941 ju odkúpil rakúsky majiteľ, neuveriteľné je, že ešte vlani ju využíval pri nákladnej doprave a električka bez problémov jazdila.