Takmer prišiel o stovky eur! Dva rozdielne terminály mu totiž oznámili, že nič nezískal. Spoločnosť Tipos však tvrdí, že systém nezlyhal, lebo údaje sa aktualizujú niekoľko hodín po žrebovaní. „Po žrebovaní som si pozrel teletext a zavolal som na infolinku, kde mi potvrdili, že som vyhral. Tiket som ešte išiel skontrolovať na dva terminály, no tie mi oznámili: ‚Ľutujeme, bez výhry‘. Pritom som mal vyhrať,“ hovorí František.
Najprv bol plný eufórie a tešil sa, že peniaze investuje. Nakoniec sa rozčúlil a víťazný tiket hodil do koša. Ešteže má priateľku, ktorá ho presvedčila, aby tiket vytiahol z koša. Inak by o peniaze prišiel. Na druhý deň sa František vybral do pobočky, kde mu vyplatili 800 eur!
„Treba si na to dávať pozor a pre istotu počkať aj deň po žrebovaní. Môže sa stať, že to ľuďom napíše, že nič nezískali, a pritom je tiket výherný, tak ako sa to stalo mne. Pritom tvrdia, že systém je aktualizovaný po žrebovaní a v skutočnosti nie je,“ hovorí František Peško z Bratislavy.
Spoločnosť Tipos sa však bráni a tvrdí, že aktualizácia údajov vždy trvá niekoľko hodín. „Žrebovanie Keno 10 prebieha spravidla o 18.00 hod., následne prebehne spracovanie čísiel. Spoločnosť prikladá veľký dôraz na bezpečnosť výherných stávok. Vyhodnotenie prebieha niekoľkonásobne, až po záverečnom porovnaní v nočných hodinách je vyhlásené za právoplatné. Z uvedeného dôvodu je možné overiť si potvrdenie o prijatí stávky až nasledujúci deň po žrebovaní od 6.00 hod.,“ vysvetľuje Rastislav Čépe, hovorca spoločnosti Tipos.