Dvakrát meraj, raz rež. Viac než užitočným porekadlom sa musí vyzbrojiť každý jeden zákazník slovenských obchodných reťazcov. Plagáty so zľavneným tovarom vám totiž nie vždy chcú dobre.
Idú sami proti sebe. Namiesto toho, aby prilákali zákazníka na zvýhodnenú cenu, zhrozeného ho vyprevadia prvým únikovým východom! Takto vyzerajú zľavy po slovensky.
Jedno lepšie ako druhé, no nekúp to!
Slovenským obchodníkom sem-tam hapruje aj logika. V letáku s tovarom výhradne pre autá sa vyskytlo aj žrádlo pre štvornohých miláčikov a gélový WC čistič.
Čerešnička na koniec. Veľmi milý preklep sa podaril nemenovanému obchodnému reťazcu na cenovke zlacneného vína. Autor sa do výroby plagátu vložil s riadnou dávkou lásky, alebo bol práve čerstvo zaľúbený? To by sme mu potom mohli odpustiť aj tie gramatické chyby...
Aj vy ste si všimli podobné vychytávky v obchodoch? Pošlite nám ich na tip@novycas.sk!