Bratislavský obchodný dom v regáloch ponúkal rozličné výrobky za 3,99 eur, avšak spotrebiteľ pri pokladni zaplatil 4,29 eur. Ani tri dni po upozornení zákazníkom na túto chybu sa situácia nezmenila. Udalosti nadobudli rýchly spád až po upozornení našou redakciou. Podnet čitateľa sme overili nákupom chráničov kolien, pokladničný doklad máme v redakcii. Obchodný dom zákazníkom, ktorí si rozdiel všimli, vrátil 30 centov. "Nešlo mi o vrátenie 30 centov, ale o nápravu takýchto praktík," povedal čitateľ.
Hovorca spoločnosti poďakoval redakcii VášČas za podnet, ktorý pomohol odhaliť systémovú chybu medzi dodávateľom a obchodnou spoločnosťou. "Cena v pokladni 4,29 € bola na tento tovar plánovaná a aj uverejnená v reklamnom letáku. Dodávateľ však označil regálové boxy inou, nesprávnou cenou, čo, žiaľ, prešlo aj internou kontrolou. Za túto nezrovnalosť a negatívnu skúsenosť sa ospravedlňujeme. Už sme prijali opatrenia na odstránenie tejto chyby a veríme, že sa už nebude opakovať," napísal hovorca spoločnosti, ktorý sa zákazníkom ospravedlnil a informoval, že firma preškolí všetkých zamestnancov, aby sa podobné chyby v budúcnosti už nestávali.