Arpád Šoltész z JOJ-ky si na svojom facebookovom profile dosť nemiestne uľavil. Jeho status: „Milý Ježiško! Nechcem ani mobil, ani laptop, nič mi nenos, len si, prosím, vezmi Dédého k sebe do nebíčka,“ vzbudil medzi ľuďmi rôzne reakcie. Jedni sa domnievajú, že je to zbytočne silné vyjadrenie, ďalší tvrdia, že reklám, a nielen tých s malým černoškom, je už príliš. V tom duchu okomentoval svoje vyjadrenie aj Arpád. „Nie je to namierené voči tomu chlapcovi, ale voči tým reklamám. Je to taký facebookový fór,“ odôvodnil svoj počin.
Bez ohľadu na Šoltészovo vyjadrenie, takmer každý televízny divák je znechutený, ak má pozerať film, z ktorého sa stane séria reklám, popretkávaná filmovým dejom. Špeciálne kritickí sú diváci k vianočným reklamám. Len málokto uvítal ich spustenie v októbri.
„Všetky reklamy sú otravné, nepoznám takú, ktorú by diváci obdivovali. Pretože aj keď je vtipná, tak po čase lezie absolútne na nervy. Mne lezie na nervy momentálne viac vianočka, a to máme do Vianoc ešte dlho, koľkokrát si ju ešte musí človek vypočuť? No a nestačí ani prepnúť telku, lebo určite ide práve aj na inom kanáli,“ podelila sa o svoj názor na televíznu reklamu Elena.
A čo si o televíznych reklamách myslíte vy? Ktorá je, alebo bola vaša obľúbená a ktorá vám ide najviac na nervy? Diskutujte!