Manžel našej čitateľky Lívie z Tešedíkova chcel svoju rodinu prekvapiť a v Tescu Galanta kúpil obľúbenú Marlenku. Prekvapenia sa dočkali hneď po jej otvorení. Napriek dátumu spotreby 13. decembra 2010 bola na celej torte pleseň!
„Obal nebol poškodený, tak tomu vôbec nerozumiem. Doteraz sa nám to nestalo, dostávam ju od manžela ako sladké potešenie, keď som bez nálady a veru mi to náladu pokazilo ešte viac,“ posťažovala sa nám Lívia, ktorá chce zároveň takto upozorniť aj iných spotrebiteľov. „Predsa len, chuťovo je to výborná torta, ale veru nie je lacná.“
Výrobcom medového zákusku, vyrábaného podľa starej arménskej receptúry bez použitia akýchkoľvek konzervačných látok, je česká spoločnosť MIKO International, s.r.o. „Marlenky sú balené do fólie s ochrannou atmosférou. Pre odstránenie zvyškového kyslíka sa na podložku torty nalepuje absorbér kyslíka, ktorý ho zlikviduje. Takto zabalený výrobok si uchováva svoje senzorické aj mikrobiologické vlastnosti aj po dobu 5 mesiacov,“ vysvetľuje manažérka akosti Ing. Nela Zagora.
Konkrétne k sťažnosti našej čitateľky sa vyjadrila, že pri výrobe prišlo k poškodeniu baliaceho stroja. „Ten do obalu spravil mikroskopickú dierku a tým narušil ochrannú atmosféru. Napriek tomu, že tesnosť fólie pravidelne behom výroby testujeme, niekoľko kusov s poškodenou fóliou sa dostalo do predajnej siete,“ uviedla zástupkyňa spoločnosti MIKO International a dodala, že naše upozornenie viedlo ku sprísneniu výstupnej kontroly výrobku.
V mene spoločnosti sa zákazníkom za nepríjemnosť ospravedlňuje. „Zákazníci majú možnosť poškodenú tortu vymeniť. Po podaní reklamácie v našej firme im novú Marlenku dovezieme priamo do miesta bydliska,“ uvádza na záver Ing. Zagora.