Naši čitatelia už vedia, že fotky nekvalitných potravín či iného hnusu na pultoch môžu posielať na tip@novycas.sk. Spravila tak aj Katka, ktorú rozčúlili pokazené jogurty v záruke.
Katkin syn si pýtal na večeru jogurt a tak mu jeden otvorila. Čakalo ju nepríjemné prekvapenie: jogurt bol plesnivý. „Hovorím si, stane sa, možno bol zle zatvorený, tak som vybrala druhý a potom aj tretí, tie však boli na tom rovnako,“ napísala nám čitateľka. Obaly jogurtov poškodené neboli, záruka trvala do 20.11.2010. „Peniaze mi už nikto nevráti, no myslím, že sa to stalo viacerým ľuďom a zaslúžilo by si to vysvetlenie,“ dodala nespokojná Katka.
O vysvetlenie sme požiadali spoločnosť RAJO, a.s. Obratom nám poslali vyjadrenie predstavenstva zároveň s ospravedlnením.
„Spoločnosť RAJO, a.s. oznamuje svojim zákazníkom a spotrebiteľom, že sa na trh dostali jogurty vyrábané touto spoločnosťou s dátumom spotreby 12.11. až 24.11. 2010 s potenciálne neštandardnou kvalitou. Spoločnosť RAJO, a.s. dňa 12.11. pristúpila k celoplošnému stiahnutiu týchto jogurtov z trhu a touto cestou sa ospravedlňuje za vzniknutú situáciu. Príčinou neštandardnej kvality bola chyba na technologickom zariadení,“ stojí vo vysvetlení podpísanom predsedom predstavenstva Erwinom Horvathom a podpredsedom Jánom Johanesom.
Spoločnosť zároveň žiada spotrebiteľov, ktorí si zakúpili tieto jogurty, aby ich nekonzumovali. „Konzumenti majú možnosť jogurty vrátiť v predajni, v ktorej ich zakúpili, prípadne reklamovať priamo v spoločnosti RAJO, a.s. na mailovej adrese reklamacie@rajo.sk. Ešte raz sa touto cestou spoločnosť RAJO, a.s. ospravedlňuje a vyjadruje presvedčenie, že sa v budúcnosti zákazníci a spotrebitelia budú stretávať len s kvalitnými výrobkami tejto spoločnosti,“ uvádza sa v stanovisku.