Každá mama chce pre svoje dieťatko to najlepšie. Dvojročný syn pani Bronislavy si obľúbil výrobky detskej výživy Hipp a jeho mama mu ich, dôverujúc značke, mu ich aj kupovala. No jej dôverou v nezávadnosť otriasli Vaječné cestoviny s rajčinami. Hoci bolo jedlo v záruke, s dátumom spotreby 22.03.11, po otvorení ju pohľad na cestoviny priam šokoval. "Takáto prehnaná "bio" kvalita bola v jedle pre môjho syna," napísala nám znechutená pani Broňa.
Otrasné fotky sme poslali spoločnosti Hipp. Marketingová manažérka Ing. Alena Landová sa vyjadrila, že všetky produkty značky Hipp sú veľmi šetrne tepelne spracované a plnené za striktného dodržiavania hygienických podmienok. V uzatvorených obaloch je potom obsah produktu chránený pred pôsobením vonkajších vplyvov v najvyššej možnej miere. Aby bol výrobca schopný zachovať najvyššiu kvalitu a ochranu produktu, je vrchná fólia 100 % vzduchovo nepriepustná. Všetky výrobky sú pri opúšťaní závodu v bezchybnom stave.
„Bohužiaľ, nemôžeme ovplyvniť, ako sa s produktom zaobchádza po opustení našich skladov. Produkt mohol byť poškodený počas transportu do predajného reťazca, alebo neboli dodržané podmienky skladovania,“ uviedla Ing. Landová. „Na základe tejto reklamácie sme všetky predajné reťazce znova upozornili na nutnosť dodržiavať skladovacie podmienky,“ dodáva marketingová manažérka spoločnosti Hipp.
V prípade akejkoľvek reklamácie je pre spoločnosť Hipp štandardným postupom, že reklamovaný výrobok odošlú do laboratórií v nemeckej centrále na detailnú analýzu. Keďže pani Broňa už pokazené cestoviny zahodila, nebude možné spraviť analýzu. "Zákazníčke sa ešte vyjadríme osobne," ubezpečila nás zástupkyňa spoločnosti Hipp Czech, s.r.o.