Aj tovar v záruke a neporušenom obale môže byť pokazený. Presvedčil sa o tom Daniel z Bratislavy, ktorý si v jednom z hypermarketov chcel kúpiť svoj obľúbený syr Eidam. Zaujala ho nová receptúra a tak si povedal, že ho vyskúša. Na svoje šťastie si však ešte v obchode všimol, že na kuse syra je hrubá vrstva plesne! V čase, keď pokazený syr v obchode odfotil, ostávalo do konca záruky preukázateľne ešte 11 dní!
Daniel nám poslal fotky a my sme ich preposlali do Liptovskej mliekarne. Vyjadrenie nám poslala riaditeľka kvality Liptovskej mliekarne Miriam Ravasová. „Spoločnosť preverila všetky výrobné a kontrolné záznamy a tiež skontrolovala všetky protivzorky z danej šarže výrobku. Priebeh výroby aj balenia bol štandardný, bez anomálií. Analyzované vzorky z tejto šarže vyhovovali požiadavkám legislatívy aj našim interným normám vo všetkých kontrolovaných parametroch (mikrobiologické a senzorické požiadavky, kvalita balenia - neporušenosť zvaru),“ píše sa v stanovisku.
Podľa slov riaditeľky mohlo dôjsť k porušeniu chladiaceho reťazca počas prepravy alebo skladovania výrobku a ľutuje, že sa nekvalitný výrobok dostal až k zákazníkov. „Aj keď v tomto prípade sme presvedčení, že chyba nevznikla na našej strane, chceli by sme sa zákazníkovi ospravedlniť za nepríjemnú situáciu spojenú s naším produktom. Pokiaľ dostaneme kontakt na zákazníka, radi by sme mu osobne vysvetlili celý výrobný i baliaci proces a príp. i cestou odovzdania malej vzorky našich výrobkov odstránili akékoľvek pochybnosti spotrebiteľa o kvalite našich výrobkov,“ dodáva riaditeľka kvality Miriam Ravasová. Autor fotiek však kontakt na seba neuviedol, no snáď teraz sa prihlási.