Eurovea nie je iba nákupná pasáž, ale aj nová bratislavská štvrť na nábreží Dunaja a tak sa očakáva, že bude aj na najväčšej internetovej sociálnej sieti. Informácie o akciách v najnovšom bratislavskom nákupnom centre Eurovea sú na facebooku dostupné a majú vyše 3700 fanúšikov, ktorí sú pravidelne informovaní o živote, dianí a novinkách v Eurovei. Nie je teda žiaden dôvod domnievať sa, že tento profil nepatrí Eurovea Gallerii. No nepatrí.
Rozruch medzi užívateľmi spôsobilo nezvyklé správanie sa admina, ktorý fanúšikovi na malú pripomienku ohľadom slovenčiny odpísal: „Nep..uj tu!“ Po čase túto komunikáciu zo svojej „steny“ stiahli a namiesto nej prišlo ospravedlnenie, že admin bol na dovolenke. Užívatelia sa domnievali, že stále s nimi komunikuje oficiálny zástupca Eurovey.
Po tom, ako sme o vulgárnom správcovi profilu napísali, nám napísala Kristína Naňová, marketingová manažérka Eurovey. „Chcela by som vás len informovať, že Eurovea Galleria nemá oficiálny profil na facebooku. Profily, ktoré existujú, nie sú oficiálne a administrátora daného profilu bohužiaľ nepoznáme,“ napísala nám v stanovisku k článku.
Euroveu teda musí mať niekto veľmi rád. Záhadný administrátor vytvoril jej profil, nahral pútavé fotky aj videá, pravidelne dopĺňa aktuálne dianie, pozýva ľudí na podujatia. To všetko vo svojom voľnom čase a pravdepodobne aj zadarmo! A keď príde k chybe, ešte sa aj ostatným ospravedlní. Čo by iní dali za fanúšika, ktorý by im nezištne robil takú skvelú propagáciu?! Eurovea by mohla neznámemu ctiteľovi poslať aspoň malý reklamný darček, keď sa už tak snaží.